REKLAMAČNÍ ŘÁD

                                                             Reklamační protokol, reklamační řád

Reklamaci je možné uplatnit nejpozději před zaplacením služby, v den jejího uskutečnění. 

Ve výjimečném případě může zákazník uplatnit reklamaci později a to písemně na adresu provozovatele. Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. 

O reklamaci musí být ze strany provozovatele sepsán reklamační protokol. Na její vyřízení má provozovatel 30, ve výjimečných případech až 60, dní.

Provozovatel:
PediMedi centrum, Monika Štefcová, IČ 01773143, č.ú. 2268639023/0800. Provozovna pedikúry, manikúry.
PediMedi centrum s.r.o., IČ 08759634,  společnost vedená u krajského soudu v Praze, spisová značka C 324757/MSPH, č.ú. 5770609309/0800, datová schránka k9qjhm4. Provozovna pedikúry, manikúry, Specializovaná ambulantní péče.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!